Friday, July 29, 2011

Man...this is fuckin' pathetic

Arakian

Tahukah kau...betapa miserablenya aku...bila aku tetiba dapat tau yang ko tetiba takde...ko tau tak betapa keciwanya aku....takyah cerita aku la...cerita adik aku dulu...sebab kan ko takde, tak masal sedih adik aku...tetiba jek nampak dia buat muka kesian....aku memang kalah bila si kecik tu buat muka kecewa....berputor-putor kepala aku nak duk memikirkan apa aku nak buat nak pujuk dia...cakap tu, cakap ni...semua tak kena...last-last dia tertido dalam kesedihan...haih...sedih sungguh aku...semua sebab apa yang terjadik pada ko tau tak??

dan disebabkan ko jugak aku jadik tension tak memasal...sampaikan aku duduk memekak kat telinga cecep duk sebut-sebut nama ko...jangankan kata teringat-ingat...asyik duk terpikir jek kot...sampaikan terpampang status dak cecep tu kat fb pasal kena tocer mental dengan aku...nasib baik takde yang backup dia kaw-kaw...yang ramai memadankan muka dia jek...walaupun aku tergelak besor...tapi aku kesian jugak kat dia....tak masal-masal jek kena tocer mental sampai lembik-lembik...dan macam aku kat perenggan satu....semua sebab apa yang terjadik pada ko tau tak??

tu tak dikira lagi kat aku....dari start aku dapat tau sampai la skang ni...asyik duk pikir apa yang patut aku buat dengan ketiadaan ko ni....tak tau apa nak buat....nak surf internet, aku bukan kaki layan internet sangat pun kecuali melayan blog ni jek...nak main gitar, dah ditinggalkan gitar biru keramat tu kat Melaka bumi berTuah...nak tengok TV, bukannya ada cerita yang menarik dan menusuk minda pun...selalunya kalo dalam keadaan cenggitula aku selalu perlukan ko...bila ko ada baru aku ada benda nak dibuat masa tengah-tengah senggang ni....macam la ko tak tau betapa aku perlukan ko....kenapa...kenapa ini semua berlaku pada ko disaat aku memerlukan ko..kenapa??

kenapa la masa ni aku nak tertinggal kabel hard disk aku...dah jadik kije aku nak kena pikir mana nak korek kabel spare lak...bangang betul...


notahangit: cerita ini ditulis berdasarkan kisah benar...ianya bukan bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak..cuma untuk berkongsi pengajaran sahaja...sekian terima kasih...

4 comments:

Hanys Najib said...

=.='

Along Tapa said...

hAnYS

haha...apakah~

Hanys Najib said...

apakah ko tny? aku kemain baca dengan kerut2 kening lg, but at the end of the entry, kabel hard disk?!












ee!

Along Tapa said...

hAnYS

a'elah...chill la..ko ingat rajin lak aku nak berlovey duwey kat blog panas hati ni..haha...