Sunday, May 15, 2011

Aku benci kau!!!

Arakian

sebelum aku start, baik aku cakap awal-awal yang aku bercakap pasal orang....walaupun aku menggunakan benda yang takde kena mengena....orait??

wahai lalat....taukah ko yang aku menyirap darah bila tengok ko...datang tak berpanggil..pergi tak berhalau..kengkadang kolo aku ngalo pun ko bukannya reti....arini tak datang, besok terdongok lagi....bukannya tak pernah aku spray....selalu rasanya...tapi masa aku rasa ko dah immune la dengan spray...kebal tahap dewa dah dengan pesticide...terpaksala lepas ni aku tampor jek ko guna penyapu lidi....

semua orang tau...kalo dah nama lalat...bila satu benda tu bersih, suci dan murni, tapi bila ada jek ko, benda tu jadik contaminated....dari satu benda tu berkhasiat, jadik punca penyakit....lagipun ko ni macam perosak imej la...cuba korang bayangkan, sorang mamat dah hensem-hensem, berwangi-wangi, tetiba datang lak lalat menghurung....jatuh standard bai...bad impression...silap-silap kena tuduh tak mandi lagi...cenggitula dahsyatnya pengaruh lalat ni dalam kehidupan....siot ko lalat...

tu tak dikira dengan barang-barang hak milik aku....memangla aku jenis tak kisah...sekali, takpe...dua kali, takpe....ok la tu...ni dah sampai tiap-tiap kali....even aku pun rasa annoyed...kalo tak efek takpe..ni efek gila..kengkadang sampai ranap benda tu...tu baru kira barang...belum kira bagi kotor rumah lagi....betul tak??nak mintak gantirugi, ko memang pakar melarikan diri...paling bongok pun ko buat dek jek...manakan tak....aku bercakap bahasa manusia...ko bercakap bahasa lalat..mana nak paham....

jadik, apa boleh aku buat??memacam dah aku buat nak bagi ko tak guna nafsu binatang ko...bertindak guna kepala hotak....takkan nak tunggu sampai aku tampor ko guna penyapu lidi kot??

notahangit: aku rasa rimas.....

No comments: