Sunday, May 01, 2011

Kenapa ko selalu meninggalkan aku??

Arakian

wahai sang engkau, ko takkan tak tau betapa pentingnya ko dalam hidup aku...takkan ko taktau kalo aku tak dapat ko, aku boleh merana sepanjang masa....bila tak dapat ko, muka comel dan muda rumaja aku ni boleh tetiba menjadik tua...aku taktau kenapa beberapa hari ni ko macam menjauh dari aku....aku tak faham kenapa susah nowh ko nak datang kat aku...sebab selama ni rasanya tak pernah sekali pun aku menolak permintaanmu...tapi kenapa??kenapa??

kenapa ko dah makin ingin menjauhi aku?? kenapa ko selalu datang pada masa yang bukan sepatutnya aku peruntukkan untukmu??kenapa ko siksa aku begini sampai aku merana?? tak ke ko tau disebabkan ko yang menjauhi aku, aku dah semakin hilang selera nak makan?? tidak ke ko tau disebabkan ko menjauhkan diri, aku boleh bad mood macam hilang akal?? tak pernah ke ko perasan kalo aku tak dapat ko, muka aku pun jadik macam mat serabai??takde lagi cahaya-cahaya gemilau yang menunjukkan sinar kegemilanganku??

mungkin ko marah pada aku sebab ko sampaikan pesanmu waktu aku kat dalam kelas..tapi ko kenala faham...dalam kelas aku perlukan kosentrasi untuk belajor...bukannya masa untuk aku layankan karenah ko...mungkin ko rasa benci sebab ko selalu datang time lepas asor dan membawak ke maghrib...ko pun tau pada masa tu aku tak suka diganggu oleh ko....sebab waktu-waktu cenggitu tak elok untuk aku ikutkan kehendak ko...sebab suka atau tak, kalo aku layan jugak ko, otak aku jadik tumpul...tak memasal aku jadik bingai nanti...

tolongla...aku dah peruntukkan ko masa yang cukup lama....dari pukul 10 sampai le ke pagi...ko nak aku layankan ko  pada masa tu boleh jek....kalo nak dapatkan layanan yang cukup pun aku boleh bagi...nak terlebih sikit pun tak kisah....tapi kalo dah terlambat nowh, aku dapat layan ko dua tiga jam jek, janganla ko nak hangin pulak...sape suruh datang lambat sangat ye tak??so dengorla kata ku, tolongla datang balik dalam hidup aku...muncul la pada masa yang sepatutnya aku dah tetapkan untuk ko....sebab aku akan terima dengan hati yang terbuka....wahai rasa nak tido.....

notahangit : aku betul-betul nak tido ni....tapi tak datang-datang lak ngantuk tu....ape ke hal ntah aku pun tak tau....

10 comments:

Anati Soki said...

ceh. mati2 aku igt ko wat entry ngadu pasal awek..rupe2nya ko ckp pasal tido. ko telan caffien banyak sgt kot

Along Tapa said...

Anati Soki

mana nak korek awek...hahaha...

aku rasa la...tapi kalo tak amik caffein kang, aku telan nikotin lagi banyak lak..huhu

f_aRa_aINa989 said...

minumlah susu. Kalau susah sgt telan ubat selesema. Confirm zzzzz...sbb saya pnah buat skali masa susah nk tido dulu..hehehe

Along Tapa said...

fara aina

baik ko suruh aku telan cuka getah jek...memang tak bangun terus..hahhaa...

iwan_dextrous said...

eleh...nk cite putar2...ckp je lah awek..hihihi

Along Tapa said...

iwan dextrous

awek mana dowh??

Anonymous said...

ko pegila tido.kalo mengulor cmtuh smpai bileee nk tdo?


echah mashuri

Along Tapa said...

echah mashuri

bila lak aku mengulor...kemain lagik aku duk diam2 ni ha....

i am S!L4H.. said...

haha pandai woo berdrama...

Along Tapa said...

i am S!L4H

sape??