Saturday, January 08, 2011

Lu kan..perangai macam p*** la bangang...

Arakian

Tajuk kena censored sikit..sebab takut orang yang letak link HHD ni tercemar kesucian blog dia..ok..ni cerita dah kira outdated dah..semalam punya cerita sejurus lepas aku update HHD ni....nasib tak kena kat aku tapi kena kat member aku...jadik, meh sini aku cerita...bagi mereka-mereka yang tak tahan dengan bahasa makian, silakan membaca dengan menutup telinga seraya menyanyikan lagu chenta...ini amaran..bukan sarkastik...

mulanya aku pikir nak buat satu entri khas tribute untuk kejadian sial tu...tapi tak jadik la...baik aku gabungkan semua-semua pe'el member yang jenis babi ni jadik satu entri..so takdela tala kat dia sorang jek kan...sekurang-kurangnya dapat la kita entri yang bercorak ganas tapi berhikmah...hikmah kepala otak aku kalo dah bahasa cenggini...tak kisah la tu...jadik, meh sini korang kita baca pasal pe'el "member" yang pukimak hanjing ni..oh..kalo ada yang terasa tu, mintak mahap la ek...aku cerita umum...yang ko pegi sentap lebey tu bakpe??kalo ko rasa ada terbuat tu, baik ko bertobat jek..tak pun pegi mintak mahap kat member yang tersebut...reti??

  1. ni satu perangai ni..memang la babi perangai ko...suka sangat hambek barang orang buat reta...takde nak bagitau-bagitau...hambik macam barang tu mak bapak ko yang punya...kang kalo aku sebat kepala ko dua puluh lapan kali, ko marah aku...ko tak reti ke barang tu orang punya...kalo reti, reti la hambik, mintak izin....kalo masa tu tuannya takde dan ko dah tergatal-gatal bijik sangat nak pakai pun, ko pakai jek la dulu..lepas tu bagila tau...ni siap buat reta mak bapak ko lak...kalo mak bapak ko ada share dengan aku takpela...ni jangan kan kata share..habuk ko pun takde melekat kat dalam hak barang tu...sial..apa la jenis orang ko ni aku pun tak paham la...
  2. ni satu jenis la perangai palat...dahla ko hambik barang tak bagitau...buat hak tu takde kisah sangat..paling pun boleh la nak dirembat balik...ni tak...dah hambik, lepas tu ko pegi jual pulak barang tu...just sebab ko terdesak takde duit.kepala palat ko...pegila carik duit sendiri..jual jubor ke..ni tak...barang orang yang dia pegi jualnya...paling bangang la kan bangang...apala salahnya pinjam dulu duit member..ni tak...dahla rembat...jual pulak tu...taktau ke barang orang tu semua ada sentimental value...nasib la kita kat Malaysia tau tak??kalo kat Saudi Arabia, dah kena potong tangan dah ko ni...
  3. ni memang aku takleh blah la sial pe'elnya...depan kita punyala baik...macam raja bersiong dia layan kita...tengok-tengok kat belakang kita baik punya dia sebat kita...bukannya sikit-sikit....memang tahap pekat melekat tak kira punyala...dasar kepala takuk la ko ni mangkuk...ko tau tak cemana ko sorok pun pe'el lahanat ko ni, lelama terbukak gak??punyala bingai...alangkan bangkai cecak pun lelama orang boleh tercium bau...ni kan pulak bangkai dinosaur yang ko buat ni...orang macam ko ni kalo dikirakan memang patut ditembak kat kepala 3, 4 round la...
  4. ni pun jenis la punya bangkai...masa memula punyala bagus...berat sama dipikul...ringan sama dijinjing...aku tengok ko susah, aku tolong...kalo tengok barang takde, sanggup kongsi sesama...tapi apakan daya..kusangkakan summer hingga ke petang..rupanya krismas di tengah hari...masa aku susah ko boleh buat dek jek...alang time makan pun takdenya nak ajak...tertinggal la aku kat sengsorang berlaporan...tapi aku berterima kasih jugakla kat ko...sekurang-kurangnya merasa aku makan hati kat dalam bilik...korang setakat makan sardin jek kat sana...
  5. ni last..tapi tak teruk sangat kot...kaki touching...aduhai..baik takyah ada kawan la ko...kalo bab kutuk, bukan main lagi ko hero...tapi bila ko kena, mula la touching...sampai dekat 3,4 bulan tak bercakap...tangkap sentap la konon...sentap kepala kon ko...kalo dah tau yang ko tu cepat sentap, yang ko pegi gatal mulut pegi ngutuk orang tu pejadah??biasa standard orang, kalo boleh ngutuk, bolehla kena kutuk..barula adil, cekap dan saksama...ni ko nak ko jek menang...kalo zaman dinasti china, orang macam ko ni memang jadik sida ko tau tak??standard batang dah kena kerat punya...
ehem..cukup..lagi emo lagi kasor bahasa aku kang...tak masal nanti cik fyezrahman takleh nak bernafas nanti...kalo dia termengah-mengah nanti sape yang salah??HHD ni gak yang salah...

notahangit: kalo korang, suka ke orang cenggini??apa patut dibuat dengan orang cenggini ek..agak-agak apsal diorang jadik cenggini ek...tak faham la aku...

20 comments:

iwan_dextrous said...

mmg !@#$%^& budak tu..law ak jmpe ak lnggar ngan evo ak...biar dia sedar skit..eh..asl ak lak yg emo...hahaha

nnt kne banned mcm blog azwan ali..hahaha

Dextrous cyber life

Along Tapa said...

iwan dextrous

haahha..ko emo lebey lak..jangan langgor pakai evo..sayang..gantung kan aje kat bandor Kulai tu...haha...

Anisa said...

hehee
org cmtu mmg nak kena makan pelempang laaa

Along Tapa said...

Anisa Hang Tuah

sungguh mulia hatimu nisa...hanya pelempang yang ko beri...huhu

± said...

org yg ko mention kat (1), (2)& (3)tu, elok sound direct jer. takpun, buat bende yg sama pada dia. kalau dia dtg sound x puas ati, time tu la ko campak C4 kat muka dia

(4)tu pasal org ckp kawan riang ria senang cari, sahabat time kita sesak/sakit, sorg pun susah nk dpt.org camni biasa aku counter dgn berbuat baik pd dia, 1 hari dia akan sedar (kalau nak sedar la!)

(5)org camni mmg cepat sentap. kalau da tau cepat sentap,jgn la carik pasal ngan org. elok disound direct jugak org camni.lantak la x nak berckp setahun pun,jgn kita pun layan x berckp gak, kang dgn kita2 dilaknat Allah sebab memutuskan silaturrahim

Along Tapa said...

Dark Half

kengkadang jenis manusia ni dark, kita sound direct, dia macam dengor..rupa2nya kat dalam telinga ada earphone imbisibel..tu yg sakit ati tu..sama jek perangainya..

De Mois said...

Haha..aku pun tak suka budak macam 2. Tapi memang dah lumrah kot dari aku sekolah rendah sampai le skarang msti ada yang menguasai semua perangai 2. Nak2 masa kat hostel

Along Tapa said...

De Mois

tula pasal..macam satu disease yang tak dapat diubati dan mudah dijangkiti pula...kan?

Anonymous said...

perghh!
marah giler.

biase la tu,aku klau marah pun,cakap lebey kurang same je macam ape yang ade dlm entry ko ni.
wakakaka..

kasi jahanam je budak tu..
*erk!tibe2 turut emosi*hehe

Along Tapa said...

lionteen

haha..tu tak cukup marah..tu kira tahap normal jek lagi kat dlam HHD ni..haha

Anati Soki said...

giler long.. cam panas je anat tgk ko.. relax long.. sbr manyak2

Along Tapa said...

ANATI SOKI

heh...aku panas ke??tu dah nada jelak dah tu anat~

Ka-Ching said...

lalala just iggy je diorg tu xpayah layan apetah lagi kawan.

Along Tapa said...

Ka-Ching

haha..tapi suka tak suka mesti ada terjebak sikit punya..betul tak cik Ka-Ching??

Ka-Ching said...

yups...pengalaman yg cenggini dah byk kali kena...mencikk

Along Tapa said...

Ka-Ching

huhu..tula..kalo tak berubah gak taktaula...

faizura rahman said...

rembat barang org pastu jual?! wtfish!! org cmtu pun ade?! mmg bebetol tak malu tu!

wah..ko prihatin pasal aku long?! haha..ble masuk sini, tercungap2 tu da jadi macam habit..tak buat, tak sah! hahaha

Along Tapa said...

faizura rahman

hihi...prihatin la jugak...kalo ko dah terkena heart attack sebab ganas sangat, sape nak tercungap-cungap baca entri aku...haha

faizura rahman said...

haha..kalo aku da takde, dont miss me..aura mu tetap bersama ku~ chewah!

Along Tapa said...

faizura rahman

ecewah..takleh blah...