Friday, January 14, 2011

Aku tak panggil ko datang..yang ko menggedik datang bakpe?

Arakian

Ko tau tak...sebab ko la aku tak dapat nak update blog aku ni...terbengkalai blog ni sebabkan ko...semua idea yang aku ada tetiba jek hilang disebabkan ko...menyirap gila betul bila ko ada...kalo aku dapat nak tampor muka ko, aku tampor...tapi apakan daya, daya aku takde nak tampor muka ko sial..yang aku boleh cuma maki-maki ko sambil membuat perlbagai plan nak menghala ko dari hidup aku...tapi kengkadang ko ni memang tak reti bahasa..lagi aku buat plan, lagi dahsyat lak ko...makin lak ko macam nak stay...sial...taktau ke aku nak ko blah....

ko tau tak ko dah mengganggu saat-saat aku bahagia...masa aku tengah bermain gitar kat depan rumah, aku dah dapat rasakan petanda ko nak datang..tapi aku cuba sedaya upaya nak menyedapkan hati aku...takkanla ko datang lak time-time cenggini...sebab time ko datang biasanya time bulan 7...time omptuih tengah menikmati musim bunga kot...tapi ni ko boleh pulak tetiba terjongol masa ni...ko tau tak betapa sakitnya hati aku...sebab ko la aku tak dapat tido malam...aku benci betul ko...

tapi ada orang cakap ada bagusnya jugak ko datang...nak mengingatkan la, apa la...memang la ada betul gak apa orang cakap tu...tapi tu cakap orang yang tak kena dengan ko...cuba kalo diorang kena dengan ko macam aku kena gak??aku rasa tahap emosi dia sampai nak lempang muka sume orang la...nasib aku ni cool...sekurang-kurangnya aku berani tulis kat sini...incase la ko dapat baca....

jadik, fahamla...aku harap esok, betul-betul la ko blah wahai selsema...penat aku makan ubat tadi...sampai tahap mamai-mamai siam ni...sebab mengganggu aku berfikir buat entri sebab otak aku dah terpenuh dengan cairan-cairan mukus hijau yang meleleh-leleh tanpa kawal dari tuan punya badan....

notahangit: sebab tula aku lama tak update...bukan sebab aku tengah emo...
 

16 comments:

faizura rahman said...

cehh..selsema! ingat ape td~ haha..dah baca entri selsema gua?

http://fyezrahman.blogspot.com/2010/12/selsema.html

semoga cepat sembuh :)

Along Tapa said...

faizura rahman

haha...dah baca dah...apa la salahnya emo kat selsema lak..asyik kat orang jek..

faizura rahman said...

haha..asal boleh je ko kan! jgn lupa amalkan tips gua kalo tanak jd mcm pic dlm entri tu..yuks!

Hanys Najib said...

punyalah aku excited baca smpai habis nak tgk sape yg ko marah sgt, rupe2 mucus??ahaha
tp memang bengang kot kalau sesema! rasa nak cabut idung!
hoho~

iwan_dextrous said...

bongoks...hahhhaha

Along Tapa said...

hanYs

tau takpe..tapi yg buat aku bengang sgt sbb aku makan sume takde rasa...

iwan dextrous

haha...tu bunyik sudah terkena tu bai~

Along Tapa said...

faizura rahman(tertinggal lak)

hehe..tapi macam menarik jek gambor tu kan?? :D

± said...

kahkahkah...aku ingat kau hangin kat sape tadi. aku baru kena harini. serius tak cool kena selsema

Along Tapa said...

Dark Half

haha...tau takpe..tak best sebab rasa macam ada perasa tambahan dalam makanan..

De Mois said...

Hoho..baru le aku mengerti. Selsema rupanya. Tapi kau dah chech betul2 belom. Takut..selsema...jeng3
Terbaru di SuaraSendiri
Utama : Once broken..considered sold
Segmen Santai : Hilangkan rasa bosan ketika di bilik termenung

Anonymous said...

baru je dalam pale otak ni nk tnye sape yg dtg,upenye selsema.hampeh tul.hehe.

jgn lupe mkn ubat:)

Anati Soki said...

along!! makan ubt woi!

Along Tapa said...

De Mois

aku dah check...sebab dia tak keluor kan bunyik oik oik, jadik bukan selsema tu la...

lionteen

hehe...sesekali bergurau pun kena hampeh..

Along Tapa said...

ANATI SOKI

dah makan dah...haha...

noa said...

aku benci ko gak

Along Tapa said...

nora

aku ke selsema noa??