Sunday, January 30, 2011

Haih....

Arakian

Banyak benda betul benda jadik...takde mood aku nak update beberapa hari ni...

notahangit: bila ntah nak ada mood...tak masal la GB kena buat entri kopi pes...

8 comments:

lionteen said...

meh habaq mai kat aku. terus ko ade mood nanti.hehe

Along Tapa said...

lonteen

takde benda...menyampah jek kat keadaan keliling...sampai aku tak boleh nak cerita menyampah tu kat sini...dahsyat betull

faizura rahman said...

mood sy pun lari ntah mana..adehh :(

Along Tapa said...

faizura rahman

ni mesti ko yang jangkitkan kat aku ni fyez..

Dark Half said...

apsal bro? too much pain in the ass ke?

Along Tapa said...

Dark Half

tau pun ko...kalo dapat aku sagat kepala sekor2, lama dah aku buat..pakkal la aku ni berjiwa raga..eceh..

Muhd Aizie said...

pergi kejap balik mood kau yg dah pergi tu . .

Along Tapa said...

Muhd Aizie

tula..tu yang aku tak faham tu...