Thursday, January 27, 2011

Entri jiwang versi Along..cuba korang tafsirkan...

Arakian

If I say I love you, do you accept it??

notahangit: sebab tu aku taknak buat entri jiwang....aku tak reti..

10 comments:

lionteen said...

accept..
hahahahahaha

iwan_dextrous said...

i love u 2..muah2.hahaha

echah mashuri said...

love u is rejected;p







kunu tak reti jiwang!grrr

Along Tapa said...

lionteen

adeh ko..kena hempap aku dengan abang syg ko nnt...


iwan dextrous

woi...berlendir r....

Along Tapa said...

echah mashuri

haha..apsal ko butthurt lak ni??

nora said...

bahasa ape ko tulis tu aku tak faham ar

ni nk marah ni grrrrr

Along Tapa said...

nora

haha...kenapa ek ko tak faham??owh lupa...i cant speak accounting...sorry...hihi...

Dark Half said...

kau mat engine ke?huhu..
biasa mamat engine suka main cakap direct, takde belok2 tau bunga2 lagi dahh. tapi kalu yg bpleh berpoetry tu mmg wa saspekk la..

percubaan nak mengayat sape ni bhai?

yad'z said...

i accept it for thousand time lah weyh... hahahahahahha

Along Tapa said...

Dark Half

bekas budak engine...skang aku budak IT...

tu percubaan nak tengok berapa banyak reaksi negatif..sekali yang bagi semua positif la pulak..kecuali echah...hihi...


yad'z

haha...ko memang slur...aku suka...aku suka...