Wednesday, July 27, 2011

Kudos...kudos..that's what can I say....

Arakian


ni hal beberapa hari lepas...patutnya aku tulis beberapa hari lepas...tapi disebabkan line internet yang serius lahanat dan aku pun terpaksa reply komen korang kat lab, jadik aku tak dapat nak update dengan kerapnya...sebenornya aku taknak cerita pasal apa yang terjadik...aku just nak sampaikan perasaan terima kasih aku jek...terima kasih pada beberapa orang yang buat aku rasa sangat hargai....

mekasih pada ko...pada semua benda yang lepas-lepas...dari mula sampai dah sekarang...ini bukan sarkastik tapi ikhlas dari aku...macam yang aku cakap...segala apa yang jadik dulu, memang rasa sakit masa nak lalu...tapi bila dah tinggal jadik kenangan, dia jadik satu benda yang indah sebenornya...terima kasih untuk semua tu...walaupun aku tau dah terlambat untuk aku cakap semua tu, tapi biorla aku tulis kat sini sebagai satu penghargaan pada ko...walaupun post ni aku tau takkan kekal kat top, walaupun post ni akan lenyap bila aku dah melangkah pergi dari dunia blog ni, tapi aku nak ko tau yang aku hargai semua benda yang terjadik dulu...jadik untuk ko yang berkenaan, terima kasih banyak-banyak....ikhlas dari aku...

terima kasih jugak bagi korang yang berdua..bukan senang nak tangani aku ni....masa kecik sikit punya pemelor...tak reti nak dengor kata...lain kena balun, lain kena henyak, lain kena corporal punishment...tapi dari tu semua la akhirnya aku terbentuk jadik sorang manusia yang tau menggunakan kepala hotak...yang tak bertindak macam monyet-monyet yang meloncat-loncat tengah bandor raya membawak sepanduk-sepanduk konon-konon nak mensuarakan rasa hati....terima kasih jugak sebab mengajor aku macam-macam pasal selok-belok hidup yang simple tapi penuh dengan cabaran yang pelik-pelik...aku memang hargai apa yang dah korang tunjuk dan ajorkan kat aku...aku mengaku kengkadang aku ada buat langkah yang silap...dan aku hargai setiap teguran korang...serius aku sayang korang dan aku sentiasa hargai semuanya....terima kasih...

terima kasih jugak pada yang sudi mendengor, membaca, memujuk, mengutuk bersama-sama, ketawa beramai-ramai, kongsi sedih sama-sama....nak mencarik orang yang sanggup bersama-sama dalam semua keadaan cenggitu memang susah...jangankan kata dengan orang yang tak dikenali..tapi waima dengan orang yang kita duduk sebelah-sebelah pun..jadik, aku hargai setiap apa yang korang buat tu dan serius aku cakap...terima kasih tak terhingga....

notahangit: mesti ada golongan berlagak alim akan cakap...kenapa aku tak buat ucapan terima kasih pada Tuhan??sebabnya aku bukan manusia yang suka berlagak alim dan bagus nak bagi terima kasih macam Tuhan tu member aku....nak main tulis-tulis dalam blog lak...apa standard dia nak baca blog ni...dia ada report harian aku kot...dan dah terang dan nyata dia lagi tau yang aku berterima kasih pada dia....

No comments: