Wednesday, August 17, 2011

Have you ever consider it?

Arakian

Bila dah ramai yang suarakan...betapa tak selesanya diorang...tak pernah ke kita consider perasaan orang lain bila kita nak buat satu action tu? janganla sampai sibuk nak mengejor yang satu, kita hilang yang ramai dengan kita tu...takkan tak reti-reti lagi??

bila antara ramai-ramai tu, hampir semua dah diamkan diri tak menegur lagi apa yang kita dah buat, tak pernah ke kita consider yang ramai-ramai tu dah penat nak menegur..bukan sebab diorang menurut jek apa yang kita putuskan?

bila orang yang biasanya melepak dan berborak-borak dengan kita dah mula mundar-mandir macam orang tak betul ke hulu-kehilir, tak pernah ke kita tau yang orang tu sebenornya rasa tak selesa dengan tindakan kita tu??dan dia tak sanggup nak memekak sebab jaga hati kita..kesian member tu dowh...

bila kita rasa macam left alone jek bila kita buat apa-apa...tak pernah ke kita terpikir yang bebudak lain semua tengah marahkan kita??dan marahnya tu bukannya marah sikit-sikit...tapi marah menyirap sebab dah banyak kali dah dibagitau??lagipun kije member-member ni bukannya asyik nak menegur kita jek...nanti kita lak pikir yang member kita ni asyik nak carik salah kita jek..


bila sampai satu tahap, member yang selalu duk berjaga dengan kita tiap-tiap malam, pukul 10 dah masuk tido dah....bukan sebab letih atau apa..tapi sebab diorang dah fed up nak berdepan dengan shitty thing yang dah jadik kat keliling diorang...jadik, berhati-hatila...tau??

notahangit: bak kata orang...nak carik salah sendiri, kengkadang kita tak perasan...tapi kalo dah cerita banyak kali pun tak perasan, tu bukan tak perasan...tu tak pedulik namanya...

No comments: