Wednesday, August 24, 2011

I'm tired of this...

Arakian

Nila perkara yang aku perasan beberapa hari ni...aku tak katakan kehidupan kita yang penuh rutin...tapi benda yang kita dengor pun macam benda yang sama jek....setiap hari...tak habis-habis macam benda yang sama jek...sampai aku naik pressure memikirkannya....kenapa benda ni boleh jadik??kita dah kehabisan idea ke??

korang perasan tak kalo korang bukak berita, kita balik-balik dengor pasal benda yang sama...berita utamanya, pasal politik...aku rasa benda ni aku dah repeat banyak kali dah...tak boleh ke satu hari berita kat Malaysia ni takde berita pasal politik?/sampaikan aku naik bosan nak tengok berita dah sekarang....kalo tak cerita kutuk mengutuk, mesti cerita Dato ni, Menteri tu buat amal atau rumah terbukak....nak-nak dah raya ni...macam haram...nak menunjukkan kaya ke disaat orang semua takde duit??cubala keluorkan berita yang betul-betul bagi informasi...ni tak...sepatutnya tu kije media...ni bloggers lak yang kena ambik job tu...dahla kitorang update secara free...macam tak worth it lak...

korang perasan tak kalo bukak TV, cerita yang ditayang tu asyik-asyik cerita yang sama...tak de perkembangan langsung...lebih pulak pada bulan-bulan puasa ni...macam dah takde modal...cerita terbaru pun macam cerita remake pada cerita yang pernah ditayangkan satu masa dulu dengan muka yang baru...tak pun, cerita yang lain tapi macam cerita yang sama jek sebab pelakon dia semua pelakon yang sama...terasa lak macam sial...last-last orang ambik option pergi carik movie yang tak lepas LPF ataupun movie-movie underground kat blog...paling tak pun orang duk baca cerita yang blogger tulis sebab cerita lebih jujur dan original...tapi masalahnya, kitorang semua buat kije ni secara free....diorang lak semua berbayor modal ribu riban...macam tak worth it kan??

aku rasa macam malas nak elaborate lagi...macam tak worth it jek...cakap panjang-panjang pun, semua yang aku sound ni muka tembok ass tight punya orang....lagi aku bising, lagi menjadik-jadik lak...entah r...

notahangit: fuuuuuuuu.....

No comments: