Friday, March 04, 2011

Aktiviti waktu aku bosan...

Arakian


kalo ikut rekod, aku tak pernah letak apa-apa media kat sini kan??tapi arini aku nak letak beberapa benda yang aku rasa dapat menghilangkan kebosanan aku yang tengah tahap gaban ni...serius dowh...pressure memikirkan entri untuk GB tak hilang lagi...tu tak campur lagi benda lain..jadik, aku dah dua hari duk melayan video-video kat bawah ni...tapi, abaikan la ek subtitle dia yang tak berapa betul tu..kalo nak baca boleh gak...


kredit to team MBB...


selain tu, benda ni pun sama gak kengkadang menghiburkan hati aku..tapi ni kira video dah lama gak la..tapi korang layan jek la ek...

tu jek la entri untuk HHD hari ni...aku kalo ikutkan kepala tensen gak walaupun hati tengah berbunga-bunga tadi...haha..sebab apa??mampos la aku nak bagitau korang...

notahangit : entri ala HHD mana??nantila...mood rage takleh nak datang la...

10 comments:

Shajia Niueda said...

hati berbunga2 ? apakah ? haha

nora said...

wei apsal hati ko bebunga2??
ko baru dapat surat cinta ek??

kepoci sat =p

ENTRY HOT : Cam Kerang Busuk

Along Tapa said...

Shajia Niueda

macam kalo ko tepon abah..cenggitu la rasa dia..haha...


nora

huh??takde la..sebab aritu dah musim autumn...skang dah masuk spring...hahaha..

lionteen said...

aku pun nga boring ni. lyn je la pape vdeo. huhu

iwan_dextrous said...

hihihi..niru aku r nie

d_tieah said...

Ce citer ce citer..

*Serius nak tahu ni longgggggggggggggggggggggggg



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

Along Tapa said...

lionteen

laa...boring gak ke??jom pegi dating...hahhaa


iwan dextrous

siyes aku tak tiru ko dowh..kebetulan jek rajnikanth dengan ko tu sejibik..:p

Along Tapa said...

d tieah

aaaa...hmmmm...anuuuu....ko layan jek la video tu diam2....haha...

Shajia Niueda said...

yaka pakcik ?

Along Tapa said...

Shajia Niueda

sudah gaharu cendana pula~~