Wednesday, April 06, 2011

Korang ingat Dia pakai ke cara "CHEAP SALE" cenggitu??

Arakian

dah beberapa hari aku tak update dan aku abandon kan GB dengan KS...tu tak campur lagi blog ni...semua disebabkan kesibukan yang macam haram...baru aku tau cemana sibuk ek...kalo tak semua benda nak chill...padan muka aku....ok....abaikan...kita berbalik pada tajuk...apa benda yang aku nak cerita ni ek..orait...jom kita follow apa yang aku nak cerita ni...

aku tau korang sebagai user internet yang memang macam penagih kokain mesti akan selalu jumpa benda ni...kalo tak korang terbaca kat mana-mana website, mesti ada orang yang send kat email korang....cerita pasal terjumpa kali kalimah Allah kat memana ntah...seriously aku rasa macam bangsat rasa nak ketuk-ketuk jek kepala orang yang post benda-benda cenggitu...bodoh piang siot....korang ingat Tuhan nak buat ke cara "Cheap Sale" cenggitu??tunjukkan kat korang bukti-bukti kekuasaan Dia dengan cara-cara cenggitu??korang ingat tuhan kita ni bersifat lahanat macam kita ke nak letak signature kat benda-benda yang Dia buat??dah terang-terangla kita percaya yang seluruh alam semesta ni ciptaan Tuhan kita yang maha Esa kan??even Dia dah declare dah kat dalam al-Quran yang memang dia cipta seluruh alam ni...korang tak percaya ke??apesal sibuk-sibuk nak carik bukti konon-konon tu kekuasaan Allah? tak cukup dengan bukti yang korang hidup tu nak bagi korang percaya ke? punyala cetek iman....dangkal pemikiran...kalo la korang ni PC jenis lama, memang aku dah tukor dah processor korang tu sebab processing korang dah tak masuk dek akal dah tu ngok..betul...

kengkonon kita nak tunjuk la yang Islam ni betul...sebab  ada magik-magik macam tu? ada kemunculan nama Allah kat mana-mana yang bawak "menunjukkan Dialah yang mencipta benda-benda tu"?habis apa korang nak cakap pasal fenomena ni??

lambang salib yang muncul kat langit




dan jugak benda ni??
  
lambang swastika kat Vienna
apa korang nak cakap pasal tu??that damn thing is the prove that they are right??or are we the one who exaggerating too much? kamonla korang...kalo tuhan nak tunjuk kekuasaan dia, dia takkan guna cheap sale cenggitu...benda-benda ni just untuk orang yang DAH TAK PERCAYA KEWUJUDAN TUHAN jek bai...kalo betul la korang percaya yang Tuhan tu ada, korang tak perlukanla lame jokes cenggitu nak bagi korang beriman....lebih senang kalo korang just beramal, jalani hidup macam biasa dan tau yang semua ni aturanNya..dah ntah apa kesialan ntah sibuk semua benda nak diSubhanallahkan, nak diInsyaAllah kan...sebab ucapan benda tu dari mulut korang memang dah macam mencemarkan nama Allah dengan perangai korang yang macam pukimak tu..

apsal aku cakap cenggitu?? korang tengok magik prove macam yang aku dah sebut tadi...Subhanallah, MasyaAllah...my ass...tu semua nothing to do with Him for MY godsake...kalo korang nak kata benda tu terjadik atas kehendak Allah sebab ciptakan benda tu bentuk cenggitu...pastu duduk campaign kat orang cakap yang kita la betul, korang memang dah salah dah...kalo cenggitu, aku tumpahkan kopi kat atas lantai jadik bentuk nama Allah, korang takkan bagi aku lap la benda tu ek...sebab dan mengganggu kekuasaan Allah...and again, fuck you narrow minded person...bukakla akal tu..tu semua kebetulan...jangan nak sekutukan Allah dengan benda lain...kalo korang tetiba jadik Islamaniac, bila nampak ikan yang ada nama Allah dan taknak makan sebab takut "Kemurkaan"Nya, korang secara otomatik dah aku kategorikan sebagai "MENSEKUTUKAN ALLAH DENGAN PERKARA YANG LAIN"..apa ek hukum bagi orang cenggitu? korang lagi tau kan?Tuhan takkan pakai cara cheap sale cenggitu la bai kalo nak buat korang beriman...banyak lagi cara lain dia boleh bagi supaya korang beringat...contoh, Tsunami..nak??

notahangit: Pesan bapak aku.."Jangan jadik bodoh...sebab asal dari bodoh, kita jadik jakun..bila dah jakun, kita jadik fanatik...bila dah fanatik, orang akan cop kita takde hotak....bila dah takde hotak, memang dah sama level dengan binatangla kita ni.."..jadik, PAKAILA KEPALA HOTAK KO TU!!!!takkan kepala kena tutup dengan tudung, dengan kopiah, akal pun tertutup jugak....GOBLOK!!!

2 comments:

Shajia Niueda said...

GOBLOK! hambik ko. hahahaha XD

Along Tapa said...

littleBig

haha...nasibla..kalo aku tulis yang lagi kasor kang..orang rage lak...